Dubai ep.01


In Dubai am ajuns in interes de serviciu, impreuna cu un coleg. Am stat aproape doua luni, dar am „vizitat” mai putin cat mi-as fi dorit, fiind in imposibilitatea de a-mi lua concediu in timpul deplasarii.

Plecarea a fost pe fuga si pe nepregatite in sensul in care am fost intrebat miercuri, daca duminica sunt gata sa plec, si nu mi s-au dat informatii exacte despre ce urmeaza sa fac exact acolo. Din partea sefului am primit informatii de genul: „nu stiu exact ce trebuie sa faci acolo, vezi si tu” sau „nu stiu unde o sa va cazati, da’ vorbeste si tu cu aia de acolo” sau „nu stiu cum o sa fie cu transportul, dar va descurcati voi, acolo”…asa ca am plecat.

Cum nu exista loc in care sa ajung in care sa nu fac greseli din care sa invat, si cum imi place sa fac lucrurile bine de la inceput, in aeroport, ne-am asezat la coada pentru cei care intra in tara pentru a munci (chiar daca aveam viza turistica). Dupa ceva vreme, am ajuns in fata ghiseului unde se scana retina si am indeplinit formalitatile. Nu ni s-a parut suspect ca eram singurii albi de acolo. Nu ni s-a parut suspect ca eram singurii albi nici cand ne-am asezat la alta coada unde sa ne verifice, inca o data, actele… Adica am vazut niste ghisee pe care scria „express” si „for western countries” sau ceva de genu’, da’ in mintea mea cel putin, nu faceam legatura intre Romania de lumea a treia si faptul ca este mai in vest decat  UAE, sau ca albii au mai multe drepturi decat negrii, indienii, asiaticii sau alti arabi. Mai pe urma s-a dovedit ca aveam mai multe drepturi, dar, in nici un caz mai multe decat arabii locului.

Trebuia sa fim asteptati la aeroport de o masina a hotelului in care am stat (primul hotel), evident ca masina plecase (daca o fi fost trimisa)  tinand cont ca am pierdut inutil, doua ore, cu cozile. Asa ca am luat un taxi.

In Dubai, taxiurile: nu au voie sa refuze cursa(chiar daca la o prima vedere nu e asa), trebuie sa dea bon, sunt toate la fel (misto), vor sa duca „turistii” doar la aeroport…daca esti baut si faci panarama, soferul are obligatia sa te duca pana la cea mai apropiata sectie de politie.

Am ajuns aici:

Ramada Hotel, in buricu’ targului, patru stele, doi baieti in aceeasi camera (ne asteptam la liniste si la intimitate, hahaha)… usa de la balcon era incuiata pentru ca tencuiala avea tendinta sa cada in capul turistilor doritori de aer liber. Am primit, impreuna cu camera, si doua „invitatii” la clubul de noapte al hotelului, de care nici macar nu ne-am apropiat, datorita fidelitatii si timiditatii excesive ale colegului… iar mie imi era rusine si foarte, foarte frica ca nu cumva berea sa sara de cei 5 euro „obisnuiti”…zgarcitu’ dracu’.

Lasă un răspuns

