Daily Archives: ianuarie 13, 2011

Vers liber



Merg prin pustiu.
Ma intorc dintr-o lupta in care nu stiu
cine mi-a fost dusman ori prieten.
Acum, prieten mi-e praful de pe bocanci.
…si drumul mi-e prieten.
Sunt trist pentru ca am invins.
Sunt fericit pentru ca am invins.
Mi-am infrant prietenii, iar dusmanii m-au casapit.
Merg prin pustiu, pe prietenul meu,
cu prietenul meu pe bocanci.
Plang si rad.
Luna…
…printre nori, printre ganduri, printre vise,
ma priveste sarcastic.
Cu Ea, nu voi fi prieten niciodata!
Din cauza umbrei.
Mi-e sila pentru ca mereu imi infrang prietenii.
Pe Ea as vrea sa o am!
Ii zambesc.
Merg prin pustiu cu prietenii mei… praful… umbra… drumul…
Dintr-o data ma scutur de praf si incep sa alerg.
Drumul, incet, incet, se pierde.
Alerg din ce in ce mai repede.
Incet, incet, si umbra se pierde pe drum.
Luna imi zambeste dispretuitor.
Crede ca nu o pot ajunge.
Merg prin pustiu…
Candva, o s-o pierd si pe Ea…

Acest articol participă la concursul Leacuri băbeşti pentru urticarie mentală!(link spre pagina concursului), organizat de Pioneza Dintre Fese (link spre blogul http://www.pionezadintrefese.ro)