Craciun fericit!


Lasand la o parte ca acest Craciun, ca oricare altul din ultimii zeci de ani, este total mercantilizat, un oarecare sentiment curat exista, totusi, in unele fiinte. Fericire lor!

Eu am avut o tentativa sa iau un cadou in „Spiritul Sarbatorii”, dar in momentul in care am intrat intr-un magazin de cadouri, care de obicei era dezolant de pustiu iar acum era plin de baieti cuprinsi de „febra sarbatorilor”, simtindu-ma teribil de prost dintr-o data, am ajuns iar, la mai vechea mea idee: daca e sa faci un cadou din suflet, sau doar pentru ca asa vrei, il poti face oricand, in fiecare zi, oricum crezi de cuviinta… „Pentru ca asa trebuie” sau „pentru ca asa se face” nu reprezinta, inca, un motiv suficient pentru a fi „in rand cu lumea”.

Baietii din poza, au jucat capra in parcare, printre masini, starnind o oarecare senzatie de traditional …dupa care au fost cat de sinceri au putut, cantand: „HAI OTELU’!”… Si asa zic si eu…

Lasă un răspuns

