Didi …tot pt peste 18…


Nu credeam ca o sa ajung sa afisez chestii total personale aici… dar simt nevoia sa imi expun, pentru prima data, o frustrare personala…

In seara asta are legatura cu un singur om… „didi”… este unu’ din digeii absoluti…pe la nunti, pe la petreceri… el pune ce stie, si ce stie el e cel mai bine.

E de kkt cand toata lumea danseaza din obligatie…

Il stiu de cel putin 10 ani… mereu, unde aparea el, se termina distractia… SI E DE KKT!!!!… PANA MEA!!!… adica ce pana sau mai de graba pula mea? de ce apare idiotu’ asta unde merg si eu? si de ce pula mea considera cineva ca asta merita bani pt ca e DJ? de ce pula mea il invita cineva sa fie DJ??? De ce crede cineva ca a fi un DIJI bun inseamna sa pui muzica pe care sa se distreze aia care sunt deja beti?

De ce nu stie nimeni, nimic, despre aia care chiar fac treaba?

2 responses to “Didi …tot pt peste 18…

  1. Da’ unde ai mai dat de el?

Lasă un răspuns

