Lungul, scumpul si profitabilul Avatar…


Am vazut filmul, intamplator, chiar in prima zi in care a fost lansat in Romania. Am luat floricele medii si bere la oferta, am luat ochelarii 3D din mana tipei care repeta oricui: „daca doriti sa iesiti din sala, trebuie sa predati ochelarii” si am purces in lumea magica a celui mai vandut film din istorie… S-au terminat floricelele, s-a terminat berea, si dupa cum urma sa constat, filmul era deabea la jumatate… Borring shit… Daca ai vazut  LOR, Matrix, Apocalipse now, District 9 si sfarsitul de la WarcraftIII, ai tot ce iti trebuie ca sa nu fii surprins de Avatar… Evident, in 3D arata mult mai bine…

Eu sunt un mic consumtor de sf sau SciFi(mai nou)… am citit cam 15m de sf… Am vazut cele mai tari filme sf (evident, cartile sunt mult mai bune), am vazut si cele mai proaste filme sf (avatar nu este unul din ele)… Avatar, in schimb, nu mi-a dat nimic nou… nimic care sa ma surprinda…nimic viu… actori mediocri, poveste sub mediocra (ecologistii bat pe corporatisti + o poveste imposibila de dragoste + hipiotii cred ca suntem copiii mamei natura)… Efectele foarte bune… Daca ai pentru ce sa dai 25-30 de lei pe 2,5 ore de holbat la ecran, sunt efectele… si nu ma refer la nimic altceva, decat la faptul ca mi se par cele mai veridice efecte de apa si foc pe care le-am vazut vreodata intr-un film (2012 e un rahat… din toate punctele de vedere)…

Parerea mea: Avatar=un film foarte bine gandit exact pentru a avea priza la publicul ecologist-neohipiot, cu animatie mult peste medie, cu poveste, actiune si morala, mult sub medie… Nu e un film de vazut a doua oara decat daca te plictisesti foarte tare si ai acces la un cinema 3D…

Lasă un răspuns

