Chestii testate (si pe care nu le vand)


Rucsac: Solitaire High 80 – 10 ani. Incepe sa se vada imbatranirea, cu toate astea nu m-a lasat si cred ca n-o sa ma lase de tot, mai ales cand imi e lumea mai draga…

Cort: Hannah Serak s III, 2.6kg, 2-3 persoane+veranda, timp montare 5-10 minute o persoana…3-15 minute doua persoane  – 3 ani. De cand am cortul asta, m-au prins  pe munte cele mai nasoale furtuni ever; de parca au asteptat momentul sa am si eu un cort… de fiecare data am fost surprins ca n-a intrat nici un fel de apa si dupa 15 min e uscat (in absenta soarelui dar cu suficient vant). Cortul asta se pare ca se bucura cand e vant, pentru ca una dintre probleme este aerisirea, care devine buna doar cand e furtuna… A doua problema este accesul. Adica e fain sa poti sta in picioare in cort si cu restul corpului afara intr-o zi frumoasa, dar cand incepe sa iti ploua in cort daca tii usa deschisa, nu mai e asa amuzant… Iar inchiderea cortului dinauntru presupune un mic exercitiu de stretching…

Sac de dormit: Hannah bivak III, 1.8kg confort +9°C – -5°C, extrem +19°C – -15°C – 3 ani. S-a(u) comportat bine respectand cumva specificatiile producatorului… adica pentru fete +9°C s-ar putea sa fie un pic extrem in chiloti, in sacul asta… pentru mine este bun in zona +5°C  avand pe mine doar un tricou…

Primus: Campingaz Bleuet 206 – 3 ani. N-am avut nevoie de ceva mai „performant” sau mai „modern”;

Lanterna frontala: Petzl TIKKA 2 PLUS® – 1 an. Satisfacator. Probleme ar fi cu distanta maxima si cu neetanseitatea compartimentului cu baterii (dar in lumea reala nu am patit nimic nasol din cauza asta…scufundari, n-am facut). Plusuri sunt: greutatea redusa, durata de viata, mai multe moduri de operare.


Lasă un răspuns

